قیمت منهول پلی اتیلن قیمت منهول پلی اتیلن .

قیمت منهول پلی اتیلن

مزایا مخزن پلی اتیلن

مخزن پلی اتیلن:

برای جمع آوری آب آشامیدنی یا آب باران یا هر گونه مایعات اسیدی یا خورنده و.... با مخزن های پلی اتیلن در شرایط عالی نگه داری می شوند. مخزن پلی اتیلن که غیر سمی، سبک و بسیار مقاوم در برابر تنش های مکانیکی و شیمیایی است. علاوه بر این، به لطف این ماده، مخزن های پلی اتیلن کاملاً مناسب برای تماس با آب و اسید های خطرناک هستند و برای چنین استفاده ای تایید شده اند. طراحی و ساخت کنترل شده مخزن های پلی اتیلن موجب مقاومت فوق ‌العاده‌ای حتی در برابر نوسانات دما،  اشعه ماوراء بنفش است. مخزن ها در برابر تکثیر و رسد جلبک و ویروس ها نیز مقاوم است و محصول شما در شرایط صحیح نگه می دارد.

پلی اتیلن چیست؟

پلی اتیلن نوعی پلیمر است که در ساخت ظروف، مخزن ها، لوله ها و ... استفاده می شود. در حال حاضر دو نوع پلی اتیلن وجود دارد: پلی اتیلن با چگالی بالا که HDPE نیز نامیده می شود و  مشخصه آن گرمانرم بودن و استفاده در ساخت ظروف پلاستیکی یکبار مصرف است. این ماده جامد، بی رنگ و سبک است. در برابر ضربه و مواد شیمیایی و حرارتی بسیار مقاوم است. سفت است اما در عین حال بسیار انعطاف پذیر است. پلی اتیلن با چگالی کم  LDPE  شناخته شده است و با ماده ای قابل بازیافت است. پردازش آسان، بسیار انعطاف پذیر و مقاوم در برابر ضربه است. برای طیف گسترده ای از اشیاء از اسباب بازی گرفته تا لوله استفاده می شود. مخزن های پلی اتیلن نیز با استفاده از پلی اتیلن چگالی بالا تولید می شود که مقاومت آن ها در مخازن دیگر مشاهده نمی شود.

چرا از پلی اتیلن به عنوان ماده ای برای مخازن استفاده کنیم؟

آن ها سبک تر، قوی تر و ارزان تر هستند:

هزینه آن بسیار کمتر از سایر مواد به ویژه بتن و... است. وزن آن بسیار سبک است که حمل و نقل و نصب آن را آسان می کند. دومین دلیل در زمان بسیار کمتری نسبت به انواع دیگر مخزن ها نصب می شود.

حفاظت بالا:

پلی اتیلن یک ماده قوی و مقاوم است. در برابر اشعه ماوراء بنفش و شرایط آب و هوایی محافظت می شود. این فاکتور سبب شده است تا شما با خیال راحت آب، اسید ها و مواد اولیه تولیدی خود را در آن ذخیره کنید و ویژی شیمیایی و فیزیکی آن ها تغیر نکند.

طراحی نوین و فشرده:

این ماده به مخزن این امکان را می دهد تا بدنه مقاومی داشته باشد و از نشت آب خبری نباشد. همچنین از بروز هرگونه شکستگی یا شکاف جلوگیری می کند.

بدون آلودگی:

شما برای نگهداری آب به روش ایمن بسیار نگران تغیر طعم و رنگ آن هستید. پلی اتیلن یک ماده سازگار و غیر سمی و امن است که نه تنها در آب و... شما تغیری ایجاد نمی کند بلکه آن ها را در برابر باکتری ها و آلودگی ها مقاوم می کند و این برای سلامت انسان یک مزیت مثبت است.

تنوع شکل ها و اندازه ها:

شما برای نیاز خود می توانید مخزن پلی اتیلن را در هر ابعاد و اندازه ای که دلخواه شما است، سفارش دهید همچنین نوع شکل ظاهری آن نیز با توجه به نیاز شما متغیر است.

تطبیق پذیری:

مخزن پلی اتیلن برای نگهداری طیف گسترده ای از مایعات استفاده می شود که هم برای کشاورزی، مواد شیمیایی و.. مناسب است و کاربرد گسترده ای دارد.

کاربرد مخزن پلی اتیلن:

از جمله چالش ‌های صنعت و شهر نشینی، روش هایی برای ذخیره، پردازش، توزیع و مصرف مایعات و مواد مختلف است. همانطور که می دانید آب جهت مصارف مختلف و رایج در کشاورزی، فرآیند های تولید، ساخت استخر ها و... استفاده می شود، تنها گزینه دسترس و امن برای این موارد مخزن پلی اتیلن است. تمام صنایع و همچنین زندگی روزمره به وجود آب نیاز دارند. مخازن ساخته شده از پلی اتیلن بسیاری از این عوارض را حل کرده و ذخیره سازی آن ها را به صورت صحیح انجام می دهد. مخزن پلی اتیلن به دلیل تطبیق پذیری، استحکام و دوام زیاد، جایگاهی در تعدادی از پروژه های مسکن دارد. در بازار انواع مختلفی از مخزن ها وجود دارد، اما مهم است که شما چه نوع مخزنی را برای اهداف خود تهیه می کنید. آیا ویژگی های مخزن پلی اتیلن با مخزن فلزی یکسان است، شما باید یک انتخاب ایمن داشته باشید تا در هزینه های آتی صرفه جویی شود، ذخیره سازی مایعات به صورت صحیح انجام گیرد، طول عمر مخازن زیاد باشد، مخزن به راحتی دچار شکاف و ترک و... نگرد، مایعات ذخیره شده در آن به محیط اطراف سرازیر نشود، تمام این موارد ذکر شده همان چیزی است که تمام صنایع به دنبال آن هستند، بنابراین تمام این وِژگی ها در یک مخزن، مخزن پلی اتیلن وجود دارد.

قیمت مخزن پلی اتیلن:

قیمت مخزن پلی اتیلن دارای قیمت ثابتی نمی باشد. علت ثابت نبودن قیمت مخزن پلی اتیلن واضح است، وجود و حضور فاکتور ها و پارامتر های تعین کننده در قیمت مخزن پلی اتیلن است. قیمت مخزن پلی اتیلن موضوع حائز اهمیت است که می بایست در هنگام خرید آن را بررسی کرد. هر چند که مخزن های پلی اتیلن قیمت مناسب تری نسبت به مخازن دیگر دارند، اما قیمت مخزن پلی اتیلن در بازار یکسان نمی باشد.

مواد اولیه:

جهت مقاوم شدن مخزن به ویژه در برابر اشعه خورشید، در ساخت آن علائه بر پلی اتیلن از ترکیبات و افزودنی های دیگر استفاده می شود، قیمت مخزن پلی اتیلن نیز به این عامل بستگی دارد.

استاندارد بودن:

مهم است که مخزن شما دارای استاندارد های باشد که ایمن بودن، بهداشتی و غیر سمس بودن آن را اثبات کند، در غیر این صورت مخزن شما می تواند بر مایعات ذخیره شده تاثیر منفی بگذارند. قیمت مخزن پلی اتیلن استاندارد با غیر استاندارد یکسان نمی باشد.

کیفیت مخزن پلی اتیلن:

کیفیت عاملی است که در تعین قیمت مخزن پلی اتیلن مهم است، اگر مخزن شما دارای کیفیت پایینی باشد قیمت یکسانی با مخزن پلی اتیلن با کیفیت بالا و مرغوب نخواهد داشت.

ابعاد و ظرفیت:

ابعاد و ظرفیت یکی از دلایل مهم و حائز اهمیت در تعین قیمت مخزن پلی اتیلن می باشد، چرا که نیاز صنایع متفاوت است و مخزنی که با ابعادی تهیه می کنند نیز متفاوت خواهد بود.

مایعات ذخیره شده در آن:

با توجه به مایعات و موادی که در آن نگهداری می شود، قیمت مخزن پلی اتیلن متفاوت خواهد بود.

نوع مخزن پلی اتیلن:

مخزن پلی اتیلن به صورت تک لایه، دولایه، سه لایه است و مشخص است که قیمت مخزن پلی اتیلن با توجه به نوع، متغیر خواهد بود.

کارخانه تولید مخزن پلی اتیلن پایپ ایران:

کارخانه مخزن پلی اتیلن پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید مخزن پلی اتیلن با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین مخزن پلی اتیلن را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.کارشناسان فروش مخزن پلی اتیلن پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید مخزن پلی اتیلن برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید مخزن پلی اتیلن و استعلام قیمت مخزن پلی اتیلن با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برند پایپ ایران به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است.

 


برچسب: مخزن پلی اتیلن- فروش مخزن پلی اتیلن،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۴:۱۳ توسط:پایپ ایران موضوع: نظرات (0)