قیمت منهول پلی اتیلن قیمت منهول پلی اتیلن .

قیمت منهول پلی اتیلن

فروش چربی گیر فاضلاب

چربی گیر فاضلاب:

کسب و کارهای مواد غذایی (یا مؤسساتی که غذا تهیه می کنند) نیاز به نصب و نگهداری چربی گیر فاضلاب دارند. اگر یک چربی گیر فاضلاب به خوبی نگهداری می شود، چربی ها و مواد جامد غذایی را که هنگام تهیه یا پختن غذا و هنگام تمیز کردن در سینک شسته می شوند، جذب می کند. گرفتن چربی ها و مواد جامد غذایی (ضایعات چرب) در یک چربی گیر فاضلاب از ایجاد انسداد در لوله های فاضلاب شما و شهر ها جلوگیری می کند. هدف از چربی گیر فاضلاب گرفتن و جمع آوری چربی ها، روغن ها، آلودگی ها و مواد جامد (FOGS) از آشپزخانه های صنعتی و رستوران ها است. هنگامی که آب فاضلاب از طریق لوله‌کشی آشپزخانه، سینک‌های آماده‌سازی، سینک ظرفشویی، ماشین ظرفشویی، زهکشی و.. ) به درون یک چربی گیر فاضلاب جریان می‌یابد، چربی ها به دام انداخته می ‌شود و در چربی گیر فاضلاب تجزیه می شود. هنگامی که چربی گیر فاضلاب به حداکثر ظرفیت رسید، باید آن را تخلیه نموده و این امر منجر به پشتیبان گیری کامل از سیستم لوله کشی آشپزخانه می شود. این می تواند سبب کاهش آلودگی و بوی بد در آشپزخانه صنعتی شود.

مکانیزم عملکرد چربی گیر فاضلاب:

چربی گیر فاضلاب یک محصول ارزشمند برای هر آشپزخانه صنعتی و کسب و کار های دیگر و حتی مدارس و مراکز تفریحی و... است. اهمیت چربی گیر فاضلاب تا حدی به این دلیل است که چندین مزیت کلیدی مالی و زیست محیطی استفاده را برای هر نوع مصارف و کاربرد ارائه می دهد. یک چربی گیر فاضلاب در آشپزخانه صنعتی شما سخت کار می کند. در اصل برای گرفتن چربی ها و روغن های اضافی و جلوگیری از ریختن آن ها به سیستم زهکشی اصلی که عملکرد آن ها است، طراحی شده است. آن ها معمولا به عنوان یک محصول جانبی از اقدامات مختلف پخت و پز و پیشگیری از انسداد لوله های فاضلاب و.. شناخته شده است. به این ترتیب، مزیت بزرگ نصب چربی گیر فاضلاب این است که از مسدود شدن خطوط اصلی فاضلاب جلوگیری می کند. هنگامی که آب زائد از طریق چربی گیر فاضلاب وارد می شود، هر گونه زباله جامدی که در سینک شما فرو رفته است، به دلیل سنگین بودن به ته مخزن می رود.چربی گیر فاضلاب شما یک مخزن آب زائد انباشته خواهد کرد که هر چربی را تا دمای گوناگون خنک می کند و باعث جامد شدن آن می شود.

مزایا چربی گیر فاضلاب:

مزیت اصلی اقتصادی استفاده از چربی گیر فاضلاب این است که فاضلاب ها به تعمیر و نگهداری کمتر و تعمیرات گران قیمت نیاز ندارند. چربی ها در داخل سیستم فاضلاب خنک می شود و باعث ایجاد انسداد و گرفتگی در اطراف لوله ها می شود. بنابراین، می‌توانید با نصب چربی‌گیر فاضلاب به ‌عنوان یک مکانیسم ایمنی بسیار مقرون ‌به ‌صرفه، در زمان و هزینه ‌تان صرفه ‌جویی کنید تا زمانی که آن را به ‌درستی سرویس و نگهداری کنید. شما می توانید از بسته شدن موقت کسب و کار خود که می تواند ناشی از بو یا انسداد باشد جلوگیری کنید. چربی گیر های ، دستگاه های مقاوم و بادوام است که به راحتی نصب و اجرا می شود. چربی گیر های فاضلاب در برابر خوردگی و شکستگی مقاوم می باشند.

انواع چربی گیر فاضلاب:

یک چربی گیر فاضلاب جزء تجهیزات ضروری در رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی است. همانطور که کارکنان آشپزخانه شما ظرف ها را می شویند، چربی و سایر چیز های گرفتگی سبب انسداد لوله های فاضلاب می شود.یک چربی گیر فاضلاب فرصت مناسب برای جلوگیری از انسداد و گرفتگی لوله ها و فاضلاب است. چربی گیر فاضلاب به دو صورت پلی اتیلن و فایبر گلاس است که در مراکز مختلف از آن ها بهره می برند.

نگهداری چربی گیر فاضلاب:

تمیز کردن منظم چربی گیر فاضلاب برای آشپزخانه ای که به خوبی کار می کند بسیار مهم است، اما اگر از آن غفلت شود، می تواند مشکلات جدی ایجاد کند. اگر رستوران یا آشپزخانه ای را اداره می ‌کنید، بسیار مهم است، و حتی ممکن است به دلیل قوانین مختلف و شهری به آن نیاز داشته باشید. چربی گیر های فاضلاب بیشتر چربی ها و مواد جامد را که در فاضلاب آشپزخانه پخش می‌شوند، قبل از ورود به سیستم دفع فاضلاب که از طریق سیستم لوله‌کشی جریان می ‌یابد قبل از رسیدن به خطوط فاضلاب بهداشتی، رهگیری می ‌کنند. هنگامی که تجمع بیش از حد وجود داشته باشد، خطوط مسدود می شوند و باعث ایجاد پشتیبان نامناسب و بوی بد می شود. با تمیز کردن مرتب چربی گیر فاضلاب خود از موقعیت های بد بو، پرهزینه و بالقوه خطرناک اجتناب کنید.

1. از گرفتگی جلوگیری می کند:

تمیز کردن چربی گیر فاضلاب از گرفتگی و پشتیبان گیری جلوگیری می کند. هنگامی که چربی، روغن و الودگی بیش از حد در چربی گیر های فاضلاب انباشته می شوند، می توانند مسدود شوند. یک چربی گیر فاضلاب که در آن مقدار زیادی چربی در آن انباشته شده است نه تنها عملکرد عالی ان  را کاهش می دهد، بلکه می تواند باعث پشتیبان گیری از سیستم شود که یک خطر جدی برای سلامتی است.

2. هزینه کمتر از تعمیرات:

نگهداری سیستم های چربی گیر فاضلاب معمولاً ارزان تر از تعمیر است. وقتی نگهداری چربی‌گیر ها نادیده گرفته می ‌شوند و مسدود می ‌شوند، موجب هزینه های زیادی در تعمیرات می شود.

3. برای محیط زیست بهتر است:

هنگامی که چربی گیر های فاضلاب سرریز می‌ شوند، توانایی خود را در جذب چربی بیشتر از دست می ‌دهند و باعث می‌ شوند که مقداری از آن به اطراف چربی گیر فاضلاب ریخته شود. این نه تنها برای محیط زیست محلی مضر است و یک خطر برای سلامتی است که با نگهداری و تمیز کردن می توانید از این خطرات پیشگیری کنید. با نگهداری و تمیز کردن مرتب چربی گیر های فاضلاب می توان بوی بد ناشی از تجمع چربی ها را کاهش داد. اینکه هر چند وقت یک ‌بار چربی‌گیر فاضلاب شما به تمیز کردن نیاز دارد به چندین عوامل بستگی دارد: اندازه ساختمان، مقدار چربی تولید شده و میزان ظرفیت چربی گیر فاضلاب.

نصب چربی گیر فاضلاب:

ابتدا باید اندازه گیر چربی فاضلاب مورد نیاز برای کسب و کار خود مشخص نمایید.

مطمئن شوید که مکان مناسبی را برای چربی گیر فاضلاب بررسی کرده اید.

تجهیزات لازم را برای نصب چربی گیر فاضلاب دریافت کنید.

اگر فضای کوچکی دارید یا در مورد اندازه یا محل قرارگیری چربی گیر فاضلاب خود نگرانی دارید، می توانید از فردی با تجربه در این زمینه کمک بگیرید.

کارخانه تولید چربی گیر فاضلاب پایپ ایران:

کارخانه چربی گیر فاضلاب پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید چربی گیر فاضلاب با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین چربی گیر فاضلاب را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.کارشناسان فروش چربی گیر فاضلاب پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید چربی گیر فاضلاب برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید چربی گیر فاضلاب و استعلام قیمت چربی گیر فاضلاب با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برند پایپ ایران به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۳:۱۴ توسط:پایپ ایران موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده