قيمت منهول پلي اتيلن قيمت منهول پلي اتيلن .

قيمت منهول پلي اتيلن

مزايا مخزن پلي اتيلن

مخزن پلي اتيلن:

براي جمع آوري آب آشاميدني يا آب باران يا هر گونه مايعات اسيدي يا خورنده و.... با مخزن هاي پلي اتيلن در شرايط عالي نگه داري مي شوند. مخزن پلي اتيلن كه غير سمي، سبك و بسيار مقاوم در برابر تنش هاي مكانيكي و شيميايي است. علاوه بر اين، به لطف اين ماده، مخزن هاي پلي اتيلن كاملاً مناسب براي تماس با آب و اسيد هاي خطرناك هستند و براي چنين استفاده اي تاييد شده اند. طراحي و ساخت كنترل شده مخزن هاي پلي اتيلن موجب مقاومت فوق ‌العاده‌اي حتي در برابر نوسانات دما،  اشعه ماوراء بنفش است. مخزن ها در برابر تكثير و رسد جلبك و ويروس ها نيز مقاوم است و محصول شما در شرايط صحيح نگه مي دارد.

پلي اتيلن چيست؟

پلي اتيلن نوعي پليمر است كه در ساخت ظروف، مخزن ها، لوله ها و ... استفاده مي شود. در حال حاضر دو نوع پلي اتيلن وجود دارد: پلي اتيلن با چگالي بالا كه HDPE نيز ناميده مي شود و  مشخصه آن گرمانرم بودن و استفاده در ساخت ظروف پلاستيكي يكبار مصرف است. اين ماده جامد، بي رنگ و سبك است. در برابر ضربه و مواد شيميايي و حرارتي بسيار مقاوم است. سفت است اما در عين حال بسيار انعطاف پذير است. پلي اتيلن با چگالي كم  LDPE  شناخته شده است و با ماده اي قابل بازيافت است. پردازش آسان، بسيار انعطاف پذير و مقاوم در برابر ضربه است. براي طيف گسترده اي از اشياء از اسباب بازي گرفته تا لوله استفاده مي شود. مخزن هاي پلي اتيلن نيز با استفاده از پلي اتيلن چگالي بالا توليد مي شود كه مقاومت آن ها در مخازن ديگر مشاهده نمي شود.

چرا از پلي اتيلن به عنوان ماده اي براي مخازن استفاده كنيم؟

آن ها سبك تر، قوي تر و ارزان تر هستند:

هزينه آن بسيار كمتر از ساير مواد به ويژه بتن و... است. وزن آن بسيار سبك است كه حمل و نقل و نصب آن را آسان مي كند. دومين دليل در زمان بسيار كمتري نسبت به انواع ديگر مخزن ها نصب مي شود.

حفاظت بالا:

پلي اتيلن يك ماده قوي و مقاوم است. در برابر اشعه ماوراء بنفش و شرايط آب و هوايي محافظت مي شود. اين فاكتور سبب شده است تا شما با خيال راحت آب، اسيد ها و مواد اوليه توليدي خود را در آن ذخيره كنيد و ويژي شيميايي و فيزيكي آن ها تغير نكند.

طراحي نوين و فشرده:

اين ماده به مخزن اين امكان را مي دهد تا بدنه مقاومي داشته باشد و از نشت آب خبري نباشد. همچنين از بروز هرگونه شكستگي يا شكاف جلوگيري مي كند.

بدون آلودگي:

شما براي نگهداري آب به روش ايمن بسيار نگران تغير طعم و رنگ آن هستيد. پلي اتيلن يك ماده سازگار و غير سمي و امن است كه نه تنها در آب و... شما تغيري ايجاد نمي كند بلكه آن ها را در برابر باكتري ها و آلودگي ها مقاوم مي كند و اين براي سلامت انسان يك مزيت مثبت است.

تنوع شكل ها و اندازه ها:

شما براي نياز خود مي توانيد مخزن پلي اتيلن را در هر ابعاد و اندازه اي كه دلخواه شما است، سفارش دهيد همچنين نوع شكل ظاهري آن نيز با توجه به نياز شما متغير است.

تطبيق پذيري:

مخزن پلي اتيلن براي نگهداري طيف گسترده اي از مايعات استفاده مي شود كه هم براي كشاورزي، مواد شيميايي و.. مناسب است و كاربرد گسترده اي دارد.

كاربرد مخزن پلي اتيلن:

از جمله چالش ‌هاي صنعت و شهر نشيني، روش هايي براي ذخيره، پردازش، توزيع و مصرف مايعات و مواد مختلف است. همانطور كه مي دانيد آب جهت مصارف مختلف و رايج در كشاورزي، فرآيند هاي توليد، ساخت استخر ها و... استفاده مي شود، تنها گزينه دسترس و امن براي اين موارد مخزن پلي اتيلن است. تمام صنايع و همچنين زندگي روزمره به وجود آب نياز دارند. مخازن ساخته شده از پلي اتيلن بسياري از اين عوارض را حل كرده و ذخيره سازي آن ها را به صورت صحيح انجام مي دهد. مخزن پلي اتيلن به دليل تطبيق پذيري، استحكام و دوام زياد، جايگاهي در تعدادي از پروژه هاي مسكن دارد. در بازار انواع مختلفي از مخزن ها وجود دارد، اما مهم است كه شما چه نوع مخزني را براي اهداف خود تهيه مي كنيد. آيا ويژگي هاي مخزن پلي اتيلن با مخزن فلزي يكسان است، شما بايد يك انتخاب ايمن داشته باشيد تا در هزينه هاي آتي صرفه جويي شود، ذخيره سازي مايعات به صورت صحيح انجام گيرد، طول عمر مخازن زياد باشد، مخزن به راحتي دچار شكاف و ترك و... نگرد، مايعات ذخيره شده در آن به محيط اطراف سرازير نشود، تمام اين موارد ذكر شده همان چيزي است كه تمام صنايع به دنبال آن هستند، بنابراين تمام اين وِژگي ها در يك مخزن، مخزن پلي اتيلن وجود دارد.

قيمت مخزن پلي اتيلن:

قيمت مخزن پلي اتيلن داراي قيمت ثابتي نمي باشد. علت ثابت نبودن قيمت مخزن پلي اتيلن واضح است، وجود و حضور فاكتور ها و پارامتر هاي تعين كننده در قيمت مخزن پلي اتيلن است. قيمت مخزن پلي اتيلن موضوع حائز اهميت است كه مي بايست در هنگام خريد آن را بررسي كرد. هر چند كه مخزن هاي پلي اتيلن قيمت مناسب تري نسبت به مخازن ديگر دارند، اما قيمت مخزن پلي اتيلن در بازار يكسان نمي باشد.

مواد اوليه:

جهت مقاوم شدن مخزن به ويژه در برابر اشعه خورشيد، در ساخت آن علائه بر پلي اتيلن از تركيبات و افزودني هاي ديگر استفاده مي شود، قيمت مخزن پلي اتيلن نيز به اين عامل بستگي دارد.

استاندارد بودن:

مهم است كه مخزن شما داراي استاندارد هاي باشد كه ايمن بودن، بهداشتي و غير سمس بودن آن را اثبات كند، در غير اين صورت مخزن شما مي تواند بر مايعات ذخيره شده تاثير منفي بگذارند. قيمت مخزن پلي اتيلن استاندارد با غير استاندارد يكسان نمي باشد.

كيفيت مخزن پلي اتيلن:

كيفيت عاملي است كه در تعين قيمت مخزن پلي اتيلن مهم است، اگر مخزن شما داراي كيفيت پاييني باشد قيمت يكساني با مخزن پلي اتيلن با كيفيت بالا و مرغوب نخواهد داشت.

ابعاد و ظرفيت:

ابعاد و ظرفيت يكي از دلايل مهم و حائز اهميت در تعين قيمت مخزن پلي اتيلن مي باشد، چرا كه نياز صنايع متفاوت است و مخزني كه با ابعادي تهيه مي كنند نيز متفاوت خواهد بود.

مايعات ذخيره شده در آن:

با توجه به مايعات و موادي كه در آن نگهداري مي شود، قيمت مخزن پلي اتيلن متفاوت خواهد بود.

نوع مخزن پلي اتيلن:

مخزن پلي اتيلن به صورت تك لايه، دولايه، سه لايه است و مشخص است كه قيمت مخزن پلي اتيلن با توجه به نوع، متغير خواهد بود.

كارخانه توليد مخزن پلي اتيلن پايپ ايران:

كارخانه مخزن پلي اتيلن پايپ ايران، با پشتوانه چندين سال تجربه مديران آن در زمينه توليد مخزن پلي اتيلن با بهره گيري از جديد ترين فن آوري هاي روز دنيا، با كيفيت ترين مخزن پلي اتيلن را توليد و ارائه مي نمايد و با بهره گيري از دانش روز و مساعدت مشتريان گرامي درصدد پيشرفت و نو آوري روزافزون مي باشيم. نخستين شعار شركت مشتري مداري بوده و اهداف و برنامه هاي خود را بر آن بنا نهاده ايم.كارشناسان فروش مخزن پلي اتيلن پايپ ايران هميشه براي كمك به شما عزيزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده اي در زمينه توليد مخزن پلي اتيلن براي طيف گسترده اي از بخش ها دارند. براي راهنمايي يا اطلاعات بيشتر در خصوص توليد مخزن پلي اتيلن و استعلام قيمت مخزن پلي اتيلن با كارشناسان و متخصصان پايپ ايران از طريق شماره تماس هاي 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشيد.هدف ما در آينده افزايش صادرات و گسترش استفاده از مواد پليمري با ساختن برند پايپ ايران به يك برند معتبر در بازار داخلي و بين المللي و افزايش سهم بازار آن است.

 


برچسب: مخزن پلي اتيلن- فروش مخزن پلي اتيلن،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۴:۱۳ توسط:پايپ ايران موضوع: نظرات (0)