قيمت منهول پلي اتيلن قيمت منهول پلي اتيلن .

قيمت منهول پلي اتيلن

كارخانه منهول پلي اتيلن

منهول چيست؟

منهول ها به پرسنل و تجهيزات دسترسي به خطوط فاضلاب براي بازرسي، آزمايش و تميز كردن را مي دهند. آنها در مناطقي ساخته مي شوند كه تغيير جهت خط فاضلاب، شيب، ارتفاع، اندازه لوله و اتصالات وجود دارد. صفحات دايره اي، معمولاً چدني كه در جاده هاي سراسر كشور ديده مي شوند، فضاهاي محدود زيرزميني را مي پوشانند كه نقش اساسي در ساخت و موفقيت يك سيستم فاضلاب دارند.در حالي كه منهول ها تنها بخشي از سيستم فاضلاب هستند، اما داراي تعدادي ويژگي و اجزا هستند.

كانال:

اين كانال مجراي است كه در پايين منهول براي عبور فاضلاب از ورودي منهول به خروجي قرار دارد.

معكوس كردن:

معكوس پايين ترين نقطه كانال داخل منهول است. ويژگي هاي آن براي تعيين عملكرد يا خط جريان يك لوله مهم است.فاصله بين يك لوله فاضلاب و يك معيار مشخص، اغلب بالاي خيابان، ارتفاع معكوس است. قبل از اينكه لوله فاضلاب با موفقيت نصب شود، ارتفاع معكوس اندازه گيري مي شود. يك متر ساده از بلندترين نقطه لوله فاضلاب تا بالاي جاده، يا معيار ديگر، ارتفاع معكوس است.

نيمكت:

نيمكت منهول بتن پركننده اي است كه بين ديواره هاي منهول و لوله هاي فاضلاب ريخته مي شود. هدف اصلي آن هدايت جريان به داخل كانال است در صورتي كه در منهول به دليل انسداد پشتيبان ايجاد شود. همچنين مي تواند توسط پرسنل تعمير و نگهداري براي ايستادن در پايين منهول هنگام سرويس كانال استفاده شود.

مراحل:

پله‌هاي منهول كه اغلب از بتن يا پلي اتيلن ساخته مي‌شوند، پله‌هايي روي ديواره‌هاي منهول هستند تا پرسنل هنگام بازرسي، تميز كردن يا تعمير از آن براي بالا رفتن ايمن از آن استفاده كنند. با اين حال، برخي از خدمات شهري ترجيح مي دهند از نردبان براي ورود و خروج استفاده كنند.

بخش بشك:ه

بخش بشكه منهول عريض ترين نقطه و اساسا بدنه فضاي زيرزميني است. پايه منهول را به مخروط متصل مي كند.

دودكش:

دودكش منهول گردن فضاي زيرزميني است كه بخش لوله منهول عمودي را به قاب ريخته گري كه از درب/پوشش منهول پشتيباني مي كند، متصل مي كند.

مخروط:

اين قسمت از منهول كه بسيار شبيه به يك مخروط است، بين دودكش و بخش بشكه قرار دارد. مخروط قطر منهول را از بشكه به داخل دودكش باريك مي كند.

درب ،پوشش و حلقه:

بسته شدن فضاي زيرزميني از بيرون، درپوش و حلقه منهول است.به طور معمول از چدن،كامپوزيت و پلي اتيلن ساخته شده است، حلقه به عنوان نگهدارنده درپوش منهول عمل مي كند، درست در زير سطح زمين ساخته شده است تا اطمينان حاصل شود كه درب بالاتر يا پايين تر از زمين اطراف آن قرار نمي گيرد. اغالب، دريچه هاي منهول تقريباً هميشه دايره‌اي هستند،اگرچه در ساير نقاط جهان ممكن است مربع يا مستطيل باشند،و اغلب با حرف "S" در وسط مشخص مي‌شوند.

منهول پلي اتيلن براي چه مواردي استفاده مي شوند؟

همانطور كه هر كسي در كار عمران يا صنعت ساخت و ساز به شما خواهد گفت، منهول پلي اتيلن به چند دليل بسيار مهم هستند. اگر در سيدني يا بريزبن يا تا ساحل آفتاب قدم زده ايد، به احتمال زياد يك دريچه منهول در خيابان ديده ايد.آن ها با قالب هاي منهول پلي اتيلن ساخته شده اند، و ما براي اتاق هاي دسترسي براي دسترسي به فاضلاب، اتاق هاي بازرسي و سوراخ هاي نگهداري پيشنهاد مي كنيم. دسترسي به فاضلاب،چه در شرايط اضطراري باشيد و چه نياز به دسترسي فوري به فاضلاب داشته باشيد، يا فقط بايد تعمير و نگهداري معمولي را انجام دهيد، يك اتاقك دسترسي بسيار مهم است. آنه ا هر بار كه به آن نياز داشته باشيد يك مسير سريع و آسان از سطح به فاضلاب را در اختيار شما قرار مي دهند.اتاق‌هاي بازرسي ،اتاق‌هاي بازرسي راهي امن و مطمئن براي دسترسي به خطوط برق يا خطوط گاز به افراد مي‌دهند. درب منهول يك جداكننده يكپارچه و محكم بين خيابان و خطوط برق يا گاز ايجاد مي كند. آن ها به شما فضايي مي دهند تا وارد شويد و بازرسي هاي معمولي را انجام دهيد تا مطمئن شويد خطوط همانطور كه بايد عمل مي كنند و هيچ نقطه ضعفي وجود ندارد.تعمير و نگهداري معمول،منهول پلي اتيلن نگهداري چيزي است كه شما مي خواهيد بدون توجه به آنچه مي خواهيد به آن دسترسي پيدا كنيد، از فاضلاب گرفته تا تاسيسات برق و خطوط گاز. به كار گيري از منهول پلي اتيلن به شما اين امكان را مي دهد كه به سرعت و به راحتي سوراخ هاي نگهداري خود را در به سرعت و با خيال راحت بسازيد.ساخت و ساز جديد،اگر نياز به ساخت خطوط فاضلاب يا تاسيسات جديد داريد، منهول هاي پلي اتيلن دسترسي ضروري هستند. اين اتاقك ها به كارگران شما اجازه مي دهد تا براي تكميل ساخت و ساز به خطوط فاضلاب يا تاسيسات برسند و آن ها را بررسي كنند تا مطمئن شوند كه در بهترين شكل هستند.تميز كردن و حذف زباله ،فاضلاب ها در نهايت گرفتگي يا مشكلاتي خواهند داشت كه براي اطمينان از اينكه فاضلاب به درستي كار مي كند بايد پاك شوند. يك منهول به شما يك نقطه دسترسي مي دهد تا وارد فاضلاب شويد، مشكل را پيدا كنيد و هر گونه زباله را دوباره بيرون بياوريد.

منهول پلي اتيلن:

منهول پلي اتيلن از مواد پلي اتيلن 3840 ساخته شده است كه توسط شركت هاي پتروشيمي در قطعات گرانول كوچك توليد و در بسته بندي هاي 25 كيلوگرمي براي توليدكنندگان ارسال مي شود. در واحد توليدي، مواد اوليه را در آسياب هاي مخصوص ريخته و به پودر تبديل مي كنند. پودر به مقدار معيني در قالب هاي چرخشي ريخته مي شود. سپس قالب ها گرم شده و پودر داخل آن ذوب مي شود و سپس مواد ذوب شده به بدنه قالب ها مي چسبند و شكل خود را به خود مي گيرند. پس از اين فرآيند، قالب ها در مدت زمان مناسبي خنك مي شوند و مواد ذوب شده، شكل منهول را به خود مي گيرند. در اين مرحله، قالب ها برداشته مي شود و محصول به يك واحد فرستاده مي شود تا لبه هاي ناهموار بريده شده و از محصول خارج شوند. منهول پلي اتيلن از مواد سفيد رنگ ساخته شده است. از دسته هاي اصلي رنگ براي رنگ آميزي آن ها استفاده مي شود.

انواع منهول پلي اتيلن:

منهول ساخته شده از پلي اتيلن به روش چرخشي ساخته مي شود. مواد اوليه آسياب شده و تبديل به پودر شده و سپس به قالب هاي طراحي شده مخصوص فرستاده مي شود. قالب ها مي چرخند و مواد خام را در دماي 220 درجه سانتي گراد حرارت مي دهند تا مواد ذوب شوند. در اين مرحله مواد ذوب شده به شكل قالب در مي آيند.منهول پلي اتيلن در 31.5 كيلو نيوتن و 64 كيلو نيوتن سختي رينگ و قطرهاي مختلف 60، 100، 120 و 150 سانتي متر توليد مي شود. منهول هاي پلي اتيلن را مي توان در ارتفاع هاي مختلف از 80 سانتي متر تا 12 متر توليد كرد.

قسمت هاي مختلف منهول پلي اتيلن:

منهول هاي پلي اتيلن ساخته شده با روش قالب گيري چرخشي از سه قسمت تشكيل شده است:

قسمت بالايي يا مخروطي:

قسمت رويي منهول پلي اتيلن در دو سايز 50 سانتي متري و 1 متري قابل ساخت مي باشد. قسمت بالايي به شكل مخروطي و داراي ورودي 60 سانتي متري است. منهول پلي اتيلن داراي مراحلي است كه بر روي رايزر يا قسمت مياني منهول طراحي و نصب مي شود.مراحل منهول در قالب براي توليد از قبل طراحي شده است.

قسمت مياني يا رايزر:

 رايزر منهول يا قسمت مياني در اندازه هاي مختلف از 25 سانتي متر تا 50 سانتي متر و قطر 1000 ميلي متر، 1200 ميلي متر و 1500 ميلي متر قابل طراحي و توليد مي باشد. اندازه اين قسمت از منهول پلي اتيلن تاثير مستقيمي بر ارتفاع منهول دارد.به عنوان مثال، اگر يك منهول در ارتفاع 2 متري بنا به نياز پروژه نياز به تغيير ارتفاع داشته باشد، فقط نياز به تعويض بالابر چاه دارد.قسمت مياني نقش عمده اي در ارتفاع منهول پلي اتيلن دارد به همين دليل اين قسمت از منهول پلي اتيلن در ارتفاع هاي مختلف طراحي و ساخته مي شود.

قسمت پايين يا پايه منهول پلي اتيلن:

 اين قسمت هميشه در پايين منهول پلي اتيلن قرار دارد. پايه منهول پلي اتيلن به صورت مكعبي و پايه محفظه اي قابل طراحي و ساخت مي باشد. امكان قرار دادن چندين ورودي و خروجي در پايه منهول وجود دارد. پايه هاي منهول ها در ارتفاع يكسان ساخته مي شوند، اما مي توان آن ها را در قطرهاي مختلف توليد كرد. ارتفاع پايه منهول پلي اتيلن معمولا 50 سانتي متر است.منهول پلي اتيلن كاربردهاي زيادي در پروژه هاي آب و فاضلاب، جمع آوري فاضلاب، جعبه شيرهاي تحت فشار و مخابرات دارد.

پايه مكعبي منهول پلي اتيلن:

 پايه مكعبي به گونه اي طراحي شده است كه اپراتور مي تواند ورودي و خروجي را از هر قسمت پايه انتخاب كرده و دريل كند.اين نوع پايه سهولت كار اپراتور و نصاب را افزايش مي دهد و مي تواند خطاهاي مربوط به كار را خنثي كند.

پايه محفظه منهول پلي اتيلن:

اين نوع پايه در انواع مختلف پريز توليد مي شود. مسير آب را مي توان با نصب پريزهاي مختلف تعيين كرد.اين نوع پايه از پيش ساخته شده و پس از توليد امكان تغيير وجود ندارد.بدنه منهول پلي اتيلن قالبي روتاري به گونه اي طراحي شده است كه استحكام منهول افزايش يافته و با كوبيدن خاك اطراف آن، موقعيت منهول را تقويت مي كند.نكته مهم: هر سه قسمت منهول پلي اتيلن (مخروطي، رايزر، پايه) با واشر، پيچ و مهره و چسب هاي آب بند به هم متصل مي شوند. بنابراين، ارتفاع منهول مي تواند با جابجايي پيچ ها تغيير كند.

ابعاد منهول پلي اتيلن:

منهول هاي پلي اتيلن در ارتفاع ها و قطر هاي متفاوتي هستند.

قطر منهول پلي اتيلن:

منهول پلي اتيلن 1000 ميلي متري

منهول پلي اتيلن 1200 ميلي متري

منهول پلي اتيلن 1500 ميلي متري

منهول پلي اتيلن 2000 ميلي متري

منهول پلي اتيلن را مي توان در رنگ هاي مختلف ساخت. رنگ‌هاي روشن براي اين منهول‌ها رايج است، بنابراين فرآيند متريك ويدئويي را مي‌توان به روشي راحت‌تر انجام داد. در انواع منهول ها بايد پله ها تعبيه شود تا اپراتورها بتوانند به داخل منهول پلي اتيلن دسترسي داشته باشند.

منهول پلي اتيلن دست ساز:

 هيچ قسمت سه گانه در منهول دست ساز وجود ندارد.در طراحي منهول پلي اتيلن دست ساز از لوله هاي راه راه استفاده شده است. انتهاي لوله پايه منهول است و خروجي دور لوله است و قسمت بالاي لوله مخروطي منهول پلي اتيلن است.

قيمت منهول پلي اتيلن:

 قيمت منهول بسته به حجم و ارتفاع،اتصالات مورد نياز مي باشد. ارتفاع منهول ها در پروژه هاي بزرگ از 45 تا 90 مي باشد. توليد منهول هاي سايز بزرگ در تخصص كارخانه پايپ ايران مي باشد.

توليد كننده منهول پلي اتيلن:

كارخانه توليد درپوش منهول پايپ ايران، با پشتوانه چندين سال تجربه مديران آن در زمينه توليد انواع منهول پلي اتيلن با بهره گيري از جديد ترين فن آوري هاي روز دنيا، با كيفيت ترين منهول پلي اتيلن را توليد و ارائه مي نمايد و با بهره گيري از دانش روز و مساعدت مشتريان گرامي درصدد پيشرفت و نوآوري روزافزون مي باشيم.كارشناسان فروش منهول پلي اتيلن پايپ ايران هميشه براي كمك به شما عزيزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده اي در زمينه توليد منهول پلي اتيلن براي طيف گسترده اي از بخش ها دارند. براي راهنمايي يا اطلاعات بيشتر در خصوص توليد منهول پلي اتيلن و استعلام قيمت منهول پلي اتيلن به سايت پايپ ايران مراجعه نماييد. براي راهنمايي و پشتيباني با تيم متخصص پايپ ايران در تماس باشيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۲:۱۷ توسط:پايپ ايران موضوع: نظرات (0)