قيمت منهول پلي اتيلن قيمت منهول پلي اتيلن .

قيمت منهول پلي اتيلن

فروش چربي گير فاضلاب

چربي گير فاضلاب:

كسب و كارهاي مواد غذايي (يا مؤسساتي كه غذا تهيه مي كنند) نياز به نصب و نگهداري چربي گير فاضلاب دارند. اگر يك چربي گير فاضلاب به خوبي نگهداري مي شود، چربي ها و مواد جامد غذايي را كه هنگام تهيه يا پختن غذا و هنگام تميز كردن در سينك شسته مي شوند، جذب مي كند. گرفتن چربي ها و مواد جامد غذايي (ضايعات چرب) در يك چربي گير فاضلاب از ايجاد انسداد در لوله هاي فاضلاب شما و شهر ها جلوگيري مي كند. هدف از چربي گير فاضلاب گرفتن و جمع آوري چربي ها، روغن ها، آلودگي ها و مواد جامد (FOGS) از آشپزخانه هاي صنعتي و رستوران ها است. هنگامي كه آب فاضلاب از طريق لوله‌كشي آشپزخانه، سينك‌هاي آماده‌سازي، سينك ظرفشويي، ماشين ظرفشويي، زهكشي و.. ) به درون يك چربي گير فاضلاب جريان مي‌يابد، چربي ها به دام انداخته مي ‌شود و در چربي گير فاضلاب تجزيه مي شود. هنگامي كه چربي گير فاضلاب به حداكثر ظرفيت رسيد، بايد آن را تخليه نموده و اين امر منجر به پشتيبان گيري كامل از سيستم لوله كشي آشپزخانه مي شود. اين مي تواند سبب كاهش آلودگي و بوي بد در آشپزخانه صنعتي شود.

مكانيزم عملكرد چربي گير فاضلاب:

چربي گير فاضلاب يك محصول ارزشمند براي هر آشپزخانه صنعتي و كسب و كار هاي ديگر و حتي مدارس و مراكز تفريحي و... است. اهميت چربي گير فاضلاب تا حدي به اين دليل است كه چندين مزيت كليدي مالي و زيست محيطي استفاده را براي هر نوع مصارف و كاربرد ارائه مي دهد. يك چربي گير فاضلاب در آشپزخانه صنعتي شما سخت كار مي كند. در اصل براي گرفتن چربي ها و روغن هاي اضافي و جلوگيري از ريختن آن ها به سيستم زهكشي اصلي كه عملكرد آن ها است، طراحي شده است. آن ها معمولا به عنوان يك محصول جانبي از اقدامات مختلف پخت و پز و پيشگيري از انسداد لوله هاي فاضلاب و.. شناخته شده است. به اين ترتيب، مزيت بزرگ نصب چربي گير فاضلاب اين است كه از مسدود شدن خطوط اصلي فاضلاب جلوگيري مي كند. هنگامي كه آب زائد از طريق چربي گير فاضلاب وارد مي شود، هر گونه زباله جامدي كه در سينك شما فرو رفته است، به دليل سنگين بودن به ته مخزن مي رود.چربي گير فاضلاب شما يك مخزن آب زائد انباشته خواهد كرد كه هر چربي را تا دماي گوناگون خنك مي كند و باعث جامد شدن آن مي شود.

مزايا چربي گير فاضلاب:

مزيت اصلي اقتصادي استفاده از چربي گير فاضلاب اين است كه فاضلاب ها به تعمير و نگهداري كمتر و تعميرات گران قيمت نياز ندارند. چربي ها در داخل سيستم فاضلاب خنك مي شود و باعث ايجاد انسداد و گرفتگي در اطراف لوله ها مي شود. بنابراين، مي‌توانيد با نصب چربي‌گير فاضلاب به ‌عنوان يك مكانيسم ايمني بسيار مقرون ‌به ‌صرفه، در زمان و هزينه ‌تان صرفه ‌جويي كنيد تا زماني كه آن را به ‌درستي سرويس و نگهداري كنيد. شما مي توانيد از بسته شدن موقت كسب و كار خود كه مي تواند ناشي از بو يا انسداد باشد جلوگيري كنيد. چربي گير هاي ، دستگاه هاي مقاوم و بادوام است كه به راحتي نصب و اجرا مي شود. چربي گير هاي فاضلاب در برابر خوردگي و شكستگي مقاوم مي باشند.

انواع چربي گير فاضلاب:

يك چربي گير فاضلاب جزء تجهيزات ضروري در رستوران ها و آشپزخانه هاي صنعتي است. همانطور كه كاركنان آشپزخانه شما ظرف ها را مي شويند، چربي و ساير چيز هاي گرفتگي سبب انسداد لوله هاي فاضلاب مي شود.يك چربي گير فاضلاب فرصت مناسب براي جلوگيري از انسداد و گرفتگي لوله ها و فاضلاب است. چربي گير فاضلاب به دو صورت پلي اتيلن و فايبر گلاس است كه در مراكز مختلف از آن ها بهره مي برند.

نگهداري چربي گير فاضلاب:

تميز كردن منظم چربي گير فاضلاب براي آشپزخانه اي كه به خوبي كار مي كند بسيار مهم است، اما اگر از آن غفلت شود، مي تواند مشكلات جدي ايجاد كند. اگر رستوران يا آشپزخانه اي را اداره مي ‌كنيد، بسيار مهم است، و حتي ممكن است به دليل قوانين مختلف و شهري به آن نياز داشته باشيد. چربي گير هاي فاضلاب بيشتر چربي ها و مواد جامد را كه در فاضلاب آشپزخانه پخش مي‌شوند، قبل از ورود به سيستم دفع فاضلاب كه از طريق سيستم لوله‌كشي جريان مي ‌يابد قبل از رسيدن به خطوط فاضلاب بهداشتي، رهگيري مي ‌كنند. هنگامي كه تجمع بيش از حد وجود داشته باشد، خطوط مسدود مي شوند و باعث ايجاد پشتيبان نامناسب و بوي بد مي شود. با تميز كردن مرتب چربي گير فاضلاب خود از موقعيت هاي بد بو، پرهزينه و بالقوه خطرناك اجتناب كنيد.

1. از گرفتگي جلوگيري مي كند:

تميز كردن چربي گير فاضلاب از گرفتگي و پشتيبان گيري جلوگيري مي كند. هنگامي كه چربي، روغن و الودگي بيش از حد در چربي گير هاي فاضلاب انباشته مي شوند، مي توانند مسدود شوند. يك چربي گير فاضلاب كه در آن مقدار زيادي چربي در آن انباشته شده است نه تنها عملكرد عالي ان  را كاهش مي دهد، بلكه مي تواند باعث پشتيبان گيري از سيستم شود كه يك خطر جدي براي سلامتي است.

2. هزينه كمتر از تعميرات:

نگهداري سيستم هاي چربي گير فاضلاب معمولاً ارزان تر از تعمير است. وقتي نگهداري چربي‌گير ها ناديده گرفته مي ‌شوند و مسدود مي ‌شوند، موجب هزينه هاي زيادي در تعميرات مي شود.

3. براي محيط زيست بهتر است:

هنگامي كه چربي گير هاي فاضلاب سرريز مي‌ شوند، توانايي خود را در جذب چربي بيشتر از دست مي ‌دهند و باعث مي‌ شوند كه مقداري از آن به اطراف چربي گير فاضلاب ريخته شود. اين نه تنها براي محيط زيست محلي مضر است و يك خطر براي سلامتي است كه با نگهداري و تميز كردن مي توانيد از اين خطرات پيشگيري كنيد. با نگهداري و تميز كردن مرتب چربي گير هاي فاضلاب مي توان بوي بد ناشي از تجمع چربي ها را كاهش داد. اينكه هر چند وقت يك ‌بار چربي‌گير فاضلاب شما به تميز كردن نياز دارد به چندين عوامل بستگي دارد: اندازه ساختمان، مقدار چربي توليد شده و ميزان ظرفيت چربي گير فاضلاب.

نصب چربي گير فاضلاب:

ابتدا بايد اندازه گير چربي فاضلاب مورد نياز براي كسب و كار خود مشخص نماييد.

مطمئن شويد كه مكان مناسبي را براي چربي گير فاضلاب بررسي كرده ايد.

تجهيزات لازم را براي نصب چربي گير فاضلاب دريافت كنيد.

اگر فضاي كوچكي داريد يا در مورد اندازه يا محل قرارگيري چربي گير فاضلاب خود نگراني داريد، مي توانيد از فردي با تجربه در اين زمينه كمك بگيريد.

كارخانه توليد چربي گير فاضلاب پايپ ايران:

كارخانه چربي گير فاضلاب پايپ ايران، با پشتوانه چندين سال تجربه مديران آن در زمينه توليد چربي گير فاضلاب با بهره گيري از جديد ترين فن آوري هاي روز دنيا، با كيفيت ترين چربي گير فاضلاب را توليد و ارائه مي نمايد و با بهره گيري از دانش روز و مساعدت مشتريان گرامي درصدد پيشرفت و نو آوري روزافزون مي باشيم. نخستين شعار شركت مشتري مداري بوده و اهداف و برنامه هاي خود را بر آن بنا نهاده ايم.كارشناسان فروش چربي گير فاضلاب پايپ ايران هميشه براي كمك به شما عزيزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده اي در زمينه توليد چربي گير فاضلاب براي طيف گسترده اي از بخش ها دارند. براي راهنمايي يا اطلاعات بيشتر در خصوص توليد چربي گير فاضلاب و استعلام قيمت چربي گير فاضلاب با كارشناسان و متخصصان پايپ ايران از طريق شماره تماس هاي 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشيد.هدف ما در آينده افزايش صادرات و گسترش استفاده از مواد پليمري با ساختن برند پايپ ايران به يك برند معتبر در بازار داخلي و بين المللي و افزايش سهم بازار آن است

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۳:۱۴ توسط:پايپ ايران موضوع: نظرات (0)